Įspūdžiai iš Vilnius Gastro 2017

March 23, 2017

Sveiki!

Šiandieną pasidalinsiu su tavimi įspūdžiais ne iš #PietųPertrauka, bet iš daugiau vakarienės metu organizuoto jau tradicija tampančio renginio Vilnius Gastro 2017, kuris kviečia išbandyti įvairių Vilniaus restoranų virtuves. Į šią avantiūrą pasinėriau su savo miela drauge Greta (kuriai šis renginys buvo kaip vėlyvi pietūs), kuri taip pat labai mėgsta išbandyti naujas maitinimo vietas.

Šio projekto – renginio idėja paprasta – įsigyji bilietą (mums vienas bilietas kainavo 32 EUR, anksčiau įsigyti buvo galima ir pigiau), pasirenki restoranų kelią (geltonas, žalias, raudonas, simboliška 😊) ir per numatytą laiką 16:00-23:00 val. aplankai visus tame kelyje nurodytus šešis restoranus maistui + vieną vietą gėrimui.

Mūsų pasirinkto geltono ☀ kelio žemėlapį mes susiplanavome taip:

The Element restoranas (T. Ševčenkos g. 16), kuriame savo kelionę pradėjome nuo veršienos nugarinės su šitake grybais, morkų kremu, briuselio kopūstais, veršienos kroketu ir degintu svogūnu. Ne kasdien valgome veršieną ir dar taip puikiai paruoštą, tad patiekalas mums labai patiko. Įdomus skonis buvo veršienos kroketo, o ir vaizdas netradicinis, nes jis visas juodas.

Minimalistinis garnyras ne tik gražu akims, bet ir labai gardu, tad pirmajam aplankytam restoranui aplodismentai. [Esu šiame restorane ir pietavusi, mano ir draugės Birutės įspūdžius rasi čia].

Toliau automobiliu keliavome į restoranėlį Valgomasis (Muitinės g. 43). Pavadinau jį mažybiniu žodeliu, nes ši vieta tokia jaukiai maža, kad prie jos greitai nusidriekė keliautojų eilė. Mums pasisekė, mes jos išvengėme ir greitai suvalgėme jų siūlomą patiekalą - Perlotto su česnakų emulsija, šonine, manų traškučiu ir žirnelių pudra. Nors ir skamba įmantriai, tai yra lyg risotto atitikmuo, tik iš perlinių kruopų. Žinoma, pagaminti taip skaniai šį patiekalą ne kiekvienam pavyktų, tad mes vėlgi džiaugėmės puikiu skoniu ir gražiu pateikimu. O dar papildomai noriu garsiai pagirti Valgomojo darbuotojus, jūsų šypsena ir dėmesys kiekvienam tiesiog kerintis – ačiū!

[Šiame restorane vyko pirmoji bendra #PietųPertrauka, pietavusių kartu įspūdžius rasi čia].

Su trečiu restoranu įvyko lūžis, jog automobilį palikome (taip buvo patogiau) ir keliavome į Lauro lapą (Pamėnkalnio g. 24), kur mus pasitiko dar malonesnis personalas (mus aptarnavusiam vaikinui didžiausi komplimentai!) ir vėl, žinoma, gardus maistas. Kas buvo įdomu, jog ši vieta iš anksto neskelbė, ką siūlys Vilnius Gastro 2017 dalyviams, o ir atėjus aptarnavęs vaikinas paminėjo, kad patiekalą pristatys, tik mums jį suvalgius bei pasigardžiavus prie jo priderinto balto sauso vyno taure. Įdomu, tiesa? Mes neprieštaravome ir tiesiog mėgavomės burnoje tirpstančia žuvimi (tą atpažinti nebuvo sunku), o vėliau sužinojome, kad pilnas šis patiekalas buvo – rūkytos menkės gabaliukas su petražolių majonezu ir agurkais su medumi. Visa tai buvo pagaminta, rūkinta jų pačių, tad tikrai jautėsi įdėta meilė. [Aš šiame restorane taip pat esu pietavusi, mano ir Neivaldo įspūdžius rasi čia].

Tęsdamos kelią, nuvykome į gana unikalią vietą – korėjiečių restoraną Korean Taste (Vokiečių g. 2), kur truputį turėjome palaukti eilėje (kas įdomu, kad jau pradėjome atpažinti tuo pačiu restoranų keliu einančius žmones) ir netrukus buvome pasodintos prie čia pat vietoje kepamos mėsos bariuko bei smuiku griežiančiais atlikėjais. Čia turiu pakomentuoti, kad tai buvo vienintelis restoranas su gyva muzika ir nors tik mes dviese jiems paplodavome (sėdėjome prie pat jų), bet tai vis tiek buvo labai gražus vakaro pagyvinimas. Šiame restorane maistas pateikiamas principu – po ne daug skirtingų ingredientų (juos pristato aptarnaujantis personalas, nes kitaip tikrai nežinosi, ką valgai, nebent esi susipažinęs su korėjiečių virtuve plačiau). Šio vakaro metu svečiams restoranas pasiūlė sriubą, kurią reikėjo valgyti su ryžiais bei „sumuštinius“, t.y. į salotų lapus galėjai įsidėti įvairių korėjietiškai pagamintų/marinuotų ingredientų ir juos suvalgyti pirštais. Principas, atmosfera (nors ir buvo daug žmonių, triukšmo, gyvos muzikos) mums patiko. [Čia nesu pietavusi, bet ir nesu tikra, ar jie turi specialų dienos pietų meniu. Galbūt tu žinai?]

Penktasis aplankytas restoranas – TerraVino (Subačiaus g. 6), kurio siūlytas meniu mums leido nusikelti į senų senovę.. Tikrai taip, nes straganina, lietuviškasis pastrami sumuštinukas (sūdyta aukštos kokybės jautiena, ilgas gaminimo/gardinimo procesas) ir duonos su kremu desertas nėra tokie įprasti šių dienų moderniosioms virtuvėms. Ir nors duonelės lūžo ar byrėjo, nesinorėjo lėkštėje palikti nė trupinėlio – skonis buvo tiesiog puikus! Aplodismentai už galimybę atrasti naujus potyrius bei jaukią aplinką. [Šią vietą pasižymiu savo pietums, būtinai apsilankysiu].

Paskutinis restoranas, kuriame mums pateikė maisto patiekalą, buvo Mykolo 4 (Šv. Mykolo g. 4), kuriame buvo didžiausia eilė ir su ja personalui nelabai sekėsi susitvarkyti. Mums pasisekė, buvome tik dviese, tad mus greitai pasodino prie didelio stalo visai šalia baro (tad ir girdėjome visą chaosėlį tiek virtuvėje, tiek su aptarnaujančiu personalu). Vakaro kulminacijai – jaučio žandai su specialiai ruoštu bulvių plokštainiu ir kitu minimaliu garnyru. Gal dėl to, kad jau tiek akys, tiek skrandis buvo pavargę, šis patiekalas kažkaip nepradžiugino... [Esu čia pietavusi labai seniai, kada dar kitas restorano pavadinimas buvo, tad tikrai pažadu artimiausiu metu apsilankyti vėl].

Na, ir pabaigai pasilikome vietą, kurioje mūsų laukė tik gėrimas – Vėjai (Vilniaus g. 22A), kur anksčiau veikė sidrinė. Čia ir toliau galima įsigyti įvairių skonių sidrų/alaus/kitų gėrimų, o mus smagiai nusiteikusios barmenės pavaišino stikliuku juodųjų serbentų Rygos balzamu. Tikrai nesu šio balzamo gerbėja, bet vakaro pabaigai buvo visai neblogai. [Pietų čia nėra].

Štai tokie mūsų įspūdžiai iš kelionės po gastro pasaulį. Aš asmeniškai labai džiaugiuosi, kad yra tokių renginių ir dar kad jie pritraukia daug įvairių žmonių. Puiki idėja, geras jos išvystymas (QR kodas, appsas) ir puikių restoranų įsitraukimas. Valio, jau laukiu kitų metų Vilnius Gastro renginio!

Ar keliavai geltonu/žaliu/raudonu keliu ir Tu? Pasidalink įspūdžiais! 😊

Daugiau nuotraukų ir pietaujančių bendruomenę rasi čia