Amandus

February 7, 2018

Pietų pertrauka pas geriausią Lietuvos virtuvės šefą

Man labai patinka mano pietų pertraukų kontrastai, kuriuos labai natūraliai sukuriu pati. Laikydamasi savo auksinės taisyklės – kasdien pietauti skirtingoje vietoje aš vieną dieną galiu pietauti miegamajame rajone esančioje kavinėje ar valgykloje, o kitą pasirinkti 5 žvaigždučių viešbučio restoraną ar restoraną, atidarytą geriausio Lietuvos virtuvės šefo. Turiu būti atvira, kad tokie kontrastai patinka ne tik dėl atradimų ir įspūdžių, kurie praskaidrina ir taip neliūdnas mano dienas, bet ir finansiniu atžvilgiu, nes už pietus kasdien išleisti dešimt ar daugiau eurų nėra mano siekis. Apie kainas daugiau neišsiplėsiu, nors ir neabejoju sulauksianti daug anoniminių komentarų būtent dėl jų. Gaila, bet aš ne magas ir kainų už pietus ar kitus dalykus mums visiems sumažinti negaliu.

Pradėjusi apie kontrastus, aš jau trumpai užsiminiau apie vietą, kurią šiandieną ir noriu jums pristatyti. Žiniasklaidoje mirgėjo antraštės, kad garsiam Lietuvos virtuvės šefui Deivydui Praspaliauskui patikėtas naujo restorano vairas, tad kartu su naujas vietas išbandyti mėgstančia drauge pribrendome nueiti ir susipažinti, kuo šįkart nustebins žinomas šefas.

RestoranasAmandusįkurtas judrioje ir turistų mylimoje Pilies gatvėje ir konkrečiai šiemet svetingiausiu paskelbtu viešbutyje „Artagonist“. Restoranas veikia per du aukštus, pirmajame, kur ir pietavome, kasdien galite papietauti ar pasirinkti patiekalus iš a la carte meniu nuo 12 iki 23 valandos, o restorano rūsyje antradieniais-šeštadieniais dar ir sudalyvauti degustacinėse vakarienėse. Turiu užbėgti sakiniams į priekį, kad atsižvelgiant į pietus, mane labai suintrigavo čia apsilankyti ir vakarienės metu. Įdomu kodėl?

Pirmiausia dėl to, jog restorano aplinka yra labai jauki. Taip, vietos bent jau pirmajame aukšte nėra daug, bet mes radome staliuką prie vitrininių langų – durų ir smagiai įsitaisėme ant ryškios spalvos sofos. Pietaujančių apie 13 val. daug nebuvo, tas mus aptarnavo ir maistą pristatė greitai. Tądien pietums, kurie galioja 12-16 val. galėjome pasirinkti - kreminė brokolių ir špinatų sriubą su ožkos sūriu (4 eur), keptą starkį su mėlynomis bulvėmis ir olandišku padažu (6 eur), obuolių ir aronijų su imbieru sultis (2,5 eur) bei itališko vyno zenato Pinot Grigio taurę (4 eur). Mes pasirinkome sriubą bei antrąjį patiekalą, o atsigerti – stalo vandens, kuris restorane papildomai nekainuoja.

Besišnekučiuojant, mums atnešė labai estetiškai ir pateiktą maistą, kuris prašyte prašėse būti įamžintas. Žinoma, rengiant „Pietų pertrauka“ apžvalgas svarbu nufotografuoti ir jums parodyti maistą, bet net ir be to čia verta įamžinti spalvingą maistą gražiuose induose. Tęsiant apie skonį, tad čia taip pat labai tinkami žodžiai – spalvinga ir ryšku, nes ne tik akys džiaugėsi gražiu vaizdu, bet ir skonio potyriai buvo patys geriausi. Porcijos pakankamai didelės, tad, sumokėję ne pačią mažiausią kainą, tikrai neliksite alkani ar net priešingai – net pamiršite visas sumas ir norėsite čia grįžti dar kartą.

Pabaigai - gražus sutapimas, jog restorano pavadinimas lotynų kalba reiškia „mylimas“, tą patį simbolizuoja ir šefo Deivydo vardas hebrajų kalboje.

„Amandus“ įsikūręs Pilies g. 34, Vilnius.